четвртак, 28. фебруар 2013.

SAMOHRANE MAJKE SRBIJE

 SAMOHRANE MAJKE SRBIJE

Majka u naručju drži bebu


Drage mame, ova stranica pokrenuta je sa ciljem da aktivno učestvuje u poboljšanju položaja samohranih majki u našem društvu. Poštujemo i poštovaćemo sve dobre očeve koji se staraju o svojoj deci, uprkos razilaženju sa suprugama. To i jeste pravo roditeljstvo - odgovorno, sa ljubavlju. Naša deca ne smeju biti poligon za prepucavanje, što jako često jesu. Zbog toga podržavamo sve dobre RODITELJE, oba pola, koji znaju i razumeju šta stvarno znači biti roditelj. Ipak, nas žena, nažalost ili na sreću, mnogo je više. Zbog toga smo rešile da progovorimo jer naš položaj neće promeniti niko umesto nas. Dobro došle!

SAMOHRANE MAJKE SRBIJE

foto: http://www.superbeba.com 

9 коментара:

  1. Pozdrav moje ime je Camila Rodela i ja sam iz Hrvatske, ali živim u Sjedinjenim Americkim Državama
    State.I sam ovdje da svjedocim o dobrim djelima DR.OGAGA ??KUNTA u My
    Moj suprug i ja smo 27 godina vjencali s dvoje djece. Samo
    prije dvije godine sve je došlo do kraja. Želio sam muž natrag i molio sam
    ali nikada nije slušao, pa sam došla na nekoliko svjedocanstava o tome
    odredeni carobnjak. Neki su svjedocili da je donio svoje Ex
    ljubavnik, neki su svjedocili da vraca maternicu i rak, i druge
    bolest, neki su svjedocili da može baciti caroliju da zaustavi razvod i isto tako
    carolija da dobije dobro placen posao tako dalje. Nevjerojatno je, takoder sam došao preko jednog
    osobito svjedocanstvo, bilo je o ženi nazvanoj Vera, o kojoj je svjedocila
    kako je vratio svog bivšeg ljubavnika i na kraju njezina svjedocenja
    ispustio je e-poštu. Nakon citanja svih ovih, odlucio sam mu pokušati. I
    kontaktirao me putem e-pošte i objasnio mu problem. i on mi je rekao
    što trebam uciniti, ucinio sam to i moj suprug se vratio k meni. Mi smo riješili naše
    pitanja i bili smo još sretniji nego ikad prije DR.OGAGA ??KUNTA ti si a
    darovitog covjeka i necu ga prestati objavljivati ??jer je divan
    Covjek. Ako imate bilo kakvih problema i tražite pravu i istinsku
    Probajte ga u bilo kojem trenutku, on je odgovor na vaše probleme. Možeš
    kontaktirajte ga putem e-maila: ogagakunta@gmail.com i riješite probleme
    poput mene. Može riješiti sljedece probleme i još mnogo toga.
    (1) AKO želite svoj povratak
    (2) ŽELITE ZADOVOLJAVATI SVOJU BOGU ZA STOP DIVORCE
    (3) ŽELITE PROMICIRATI U VAŠEM UREDU
    (4) ŽELITE ŽENE I ŽENE NA RADU UCINITI ATRAKTIVNO
    (5) Ako želite objasniti dijete
    (6) ŽELITE BITI BOG
    (7) ŽELITE SVOJU UMJETNU DA VOLIM SAMO ZA VLASTITU ŽIVOTU
    (8) POTREBU JEDNOG LUCK SPELL
    (9) POTREBU LOTTERIJSKI SPLIT
    (10) Trebate posao
    ogagakunta@gmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prije nekoliko tjedana vidio sam ovdje komentar o dr. Agbazari i odlučio sam ga kontaktirati prema uputama, zahvaljujući ovom čovjeku što mi je pružio radost kako sam želio. Slijedio sam upute koje je on dao da vrati mog ljubavnika koji me je ostavio i djecu već 3 godine, ali zahvaljujući dr. Agbazari jer su mi se vratili zauvijek i sretni smo zajedno. molimo vas da ga kontaktirate za pomoć ako imate problema u vezi putem e-pošte na: ( agbazara@gmail.com ) ILI putem WhatsAppa na: ( +2348104102662 ). I svjedočite sami.

      Избриши
  2. Pozdrav, ja sam iz Sjedinjenih Država, želim podijeliti ovo veliko svjedočanstvo o tome kako mi je dr. Trust pomogao vratiti joj bivšeg ljubavnika. Tijekom potrage za rješenjem došao sam u kontakt s dr. Trustom i kroz njegovu pomoć moj se ljubavnik vratio u roku od 48 sati. Tako sam s ovom hrabrom savjetovati svakoga tko traži način da dobije ljubavnika da se obrati dr. Trust-u na WhatsApp: Ljubavnici se vraćaju jedni drugima i zajedno odlaze u novu godinu zajedno Hvala vam opet Dr. Trust.

    ОдговориИзбриши
  3. Želim zahvaliti dr. Agbazaru iz AGBAZARA TEMPLE za vraćanje mog muža koji je napustio mene i djecu skoro 2 godine. nikad nisam učio da ću ga vratiti sve dok nisam vidio komentar na internetu o dr.agbazara i kontaktirao sam ga, nakon što sam slijedio sve upute koje mi je dao dr. Agbazara, moj suprug se vratio molivši za oproštaj u roku od 48 sati. Hvala liječniku vaša čarolija je stvarno sjajna. Za one od vas koji imaju problema u braku / vezi, trebate ga kontaktirati za pomoć putem ( agbazara@gmail.com ) ILI WhatsApp / call ( +2348104102662 ). I doživite to svoje.

    ОдговориИзбриши
  4. Žao mi je što sam ovo stavio na internet, ali ne preostaje mi ništa drugo nego ispuniti obećanje dr. ALABI, moćnom bacaču čarolija koji mi je pomogao vratiti svog bivšeg supruga koji je već bio odsutan dva tjedna bez pozdrava meni. tako bolno iskustvo za mene jer je on moja prva ljubav i moj se život vrti oko njega, ali kad me ostavio zbog druge dame, dijelila sam suze i pokušavala sve da zaboravim na njega, ali duboko u srcu bilo je tako nemoguće jer sam ga voljela toliko unatoč boli od koje sam patila. Jedne vjerne večeri pročitao sam komentar o dr. ALABI, moćnom bacaču čarolija koji može pomoći vratiti bivšeg ljubavnika ili okupiti slomljeni dom i još mnogo toga, u početku je to bilo poput šale jer nikada nisam vjerovao u magiju. i Dr. ALABA mi se dokazuje dovodeći njezina muža kući kući nakon dva dana njegove ljubavne čarolije na mog supruga. hvala dr. alabi što me ponovno učinio kompletnom ženom i vratio mog izgubljenog ljubavnika, nastavit ću dijeliti ovo kome će možda biti važno popraviti sve u braku, umjesto da dijelim suze ili prolazim kroz srčani udar, samo ljubazno kontaktirajte dr. ALABU NA njegovoj kontakt e-adresi u nastavku (dralaba300@gmail.com), samo ga kontaktirajte i pogledajte što može učiniti. WhatsApp možete nazvati i putem njegovog broja +2349071995123. Sretno vama onima koji ikad daju ovo suđenje. Pozdrav, samo ljubazno kontaktirajte dr. ALABU na njegovu kontakt e-adresu ispod (dralaba300@gmail.com), samo ga kontaktirajte i pogledajte što može učiniti.
    WhatsApp možete nazvati i putem njegovog broja +2349071995123 sretno vam bilo...........------

    ОдговориИзбриши
  5. Bok, ja sam Lucija Marko, ovdje sam da bih cijelom svijetu prenio ovu dobru vijest o tome kako sam vratio ljubav svog supruga. Bila sam izbezumljena kad me prošli mjesec ljubav ostavila zbog druge djevojke, ali kad sam našla prijatelja koji me upoznao s liječnikom Alabom, velikim glasnikom, razgovarala sam s njim o svom problemu, kako me je suprug napustio i kako moram dobiti posao u vrlo velikoj tvrtki. Samo mi je rekao da sam došao na pravo mjesto da ću dobiti želju srca bez ikakvih nuspojava. Rekao mi je što bih trebao učiniti, nakon što je to učinjeno, sljedeća dva dana, moja me ljubav nazvala telefonom i rekao mi izgovore da živim prije sada, a sljedeći tjedan nakon što me ljubav zvala da molim za oproštenje, bila sam pozvan na razgovor u moju omiljenu tvrtku, morao sam raditi kao nadzornik. Tako sam sretna i shrvana da moram reći cijelom svijetu o tome kako mi dr. Alaba pomaže da dam svom srcu deseir. Doktor Alaba stručnjak je za sve vrste uroka i dobre magije. Ako trebate bilo kakvu pomoć, obratite se dr. Alabi na sljedeću e-adresu: dralaba3000@gmail.com ili ga možete dobiti putem Whatsappa: +2349071995123. želim ti sve najbolje

    ОдговориИзбриши
  6. Prije nekoliko tjedana vidio sam ovdje komentar o dr. Agbazari i odlučio sam ga kontaktirati prema uputama, zahvaljujući ovom čovjeku što mi je pružio radost kako sam želio. Slijedio sam upute koje je on dao da vrati mog ljubavnika koji me je ostavio i djecu već 3 godine, ali zahvaljujući dr. Agbazari jer su mi se vratili zauvijek i sretni smo zajedno. molimo vas da ga kontaktirate za pomoć ako imate problema u vezi putem e-pošte na: ( agbazara@gmail.com ) ILI putem WhatsAppa na: ( +2348104102662 ). I svjedočite sami.

    ОдговориИзбриши
  7. zdravo prijatelju, ja se zovem Isabella Ethan, ja i moj suprug smo u braku već 10 godina i živjeli smo mirno do jednog vjernog dana, došao je kući jako ljut pokušao sam saznati što se događa, a zatim je povisio glas ja i počni se boriti protiv mene, pokušao sam sve što sam mogao da ga smirim, ali bio je ljut na mene bez razloga, i rekao je da će se razvesti od mene, zamolila sam ga da mi kaže što se događa, sve što je mogao reci jel bio umoran od mene da bih trebala živjeti u njegovoj kući i da me više ne želi u svom životu, plakala sam cijelu noć, zatim želim da kuća mojih prijatelja ostane tamo s njom, i rekla sam joj što se dogodilo, a ona upoznajte me s dr. alabom koja je pomogla drugim ženama u istoj situaciji i to je ispalo dobro, prije svega nikad ne vjerujem u to, ali samo sam rekla da bih trebala pokušati jer zaista jako volim svog muža, pa sam ga kontaktirao i rekao mi je što da radim, a ja sam to učinio, a on je poslao snažnu molitvu koju sam morao izgovoriti usred noć dok je bacio ljubavnu čaroliju. Bilo je to čudo 48 sati kasnije nazvao me jedini suprug koji mi je rekao da mu je žao što me želi nazad, bila sam tako sretna jer mi je dr. Alaba pomogla, a ja sam sebi obećala da ću baciti ovo svjedočanstvo diljem svijeta kako bi ga drugi mogli vidjeti i kontaktirati ga, ako vam je potrebna pomoć, možete mu se obratiti putem njegove gmail adrese dralaba3000@gmail.com ili mu se možete obratiti putem whatsappa/ vibera s ovim brojem +1 (580) 373-2215, on je pomoćnik poslan od Boga da vrati izgubljene ljubavnike i donese vam radost

    ОдговориИзбриши
  8. Žao mi je što sam ovo stavio na internet, ali nemam drugog izbora nego ispuniti svoje obećanje Dr.WAVI, moćnom bacaču čarolija koji mi je pomogao da vratim svog bivšeg muža koji je već bio odsutan dva tjedna bez pozdrava mi. tako bolno iskustvo za mene jer on je moja prva ljubav i moj život se vrti oko njega, ali kada me je ostavio zbog druge dame, dijelila sam suze i pokušavala sve da ga zaboravim, ali duboko u srcu, toliko ga cijenimo unatoč bol koji sam prouzročio pretrpio. Jedne vjerne večeri pročitao sam komentar o Dr.WAVA, moćnom bacaču čarolija koji može pomoći vratiti bivšeg ljubavnika ili ponovno spojiti razoreni dom i još mnogo toga, u početku je to bilo kao šala jer nikad nisam vjerovao u magiju. a dr. WAVA mi se dokazuje dovodeći mog muža kući nakon tri dana njegove ljubavne čarolije na mog muža. hvala vam dr. WAVA što ste me ponovno učinili potpunom ženom i vratili mog izgubljenog ljubavnika, nastavit ću dijeliti ovo kome je možda važno popraviti sve u braku, umjesto da dijelim suze ili prolazim kroz režanje kontakti WAVA AT njegovu adresu e-pošte za kontakt u nastavku (drwava3@gmail.com) također ga možete WhatsApp na +12162022709 Sretno vama koji ikada pružite ovu probu.

    ОдговориИзбриши