петак, 15. март 2013.

ISTINITA PRIČA - MAME NAM PRIČAJU

Drage mame, evo jedne priče koju smo dobili od naše drage mame Dušice Jovanović. Kratka je, bez mnogo detalja, ali je iskrena i baš takva kakvom je majka oseća. Pa vam je i prenosimo baš onako kako nam je mama i pisala. 


Dete u ruci drži model papirne porodice i makazama seče jednog roditelja
Deca sve osećaju...


"Prošlo je godinu i tri meseca kako nas je ostavio otac mog deteta. Odjednom, bez najave, bez svađe... Nije podneo obaveze koje dolaze sa rođenjem deteta. Za ovih godinu dana od kako traje brakorazvodna parnica, svog sina nije video više od 5 puta a dete sada ima 19 meseci, i na zna oca, ni bilo koga od njegovih. Ne zato što ja branim da ga zna, nego zato što ga, jednostavno nema... Ne može se na silu ništa...

Suđenje.. Uh! To je stres! Sve je na mojoj strani, obaveze i briga za dete, a on uživa. Čak se juče nije ni pojavio na sudu. Kaže mi: "Ne možes mi ništa, nećeŠ (!) dobiti ni dinara nikada! Dete neka još malo bude kod tebe, a posle će zaboraviti da postoji mama..." 
Na to sudije i socijalni radnik sležu ramenima. Izgleda da radnici istih nemaju vremena za vežbanje posle posla, pa vezbaju u toku radnog vremena. Kazu, zdravo je vežbati. Sleganje ramenima! 

Ma, drage mame kojima se obraćam, ja baš imam problem da pišem kratke priče. Ne mogu ni da se naljutim tu, niti da bilo šta objasnim. Ako ne valja ova priča, opet ću je napisati, ali mi je to stvarno problem. Jer kako da svoju tugu, koja traje više od godinu dana, kažem u stotinak reči! Teško je to... "


Dušica Jovanović

foto:  http://www.story.rs



10 коментара:

  1. Pozdrav moje ime je Camila Rodela i ja sam iz Hrvatske, ali živim u Sjedinjenim Americkim Državama
    State.I sam ovdje da svjedocim o dobrim djelima DR.OGAGA ??KUNTA u My
    Moj suprug i ja smo 27 godina vjencali s dvoje djece. Samo
    prije dvije godine sve je došlo do kraja. Želio sam muž natrag i molio sam
    ali nikada nije slušao, pa sam došla na nekoliko svjedocanstava o tome
    odredeni carobnjak. Neki su svjedocili da je donio svoje Ex
    ljubavnik, neki su svjedocili da vraca maternicu i rak, i druge
    bolest, neki su svjedocili da može baciti caroliju da zaustavi razvod i isto tako
    carolija da dobije dobro placen posao tako dalje. Nevjerojatno je, takoder sam došao preko jednog
    osobito svjedocanstvo, bilo je o ženi nazvanoj Vera, o kojoj je svjedocila
    kako je vratio svog bivšeg ljubavnika i na kraju njezina svjedocenja
    ispustio je e-poštu. Nakon citanja svih ovih, odlucio sam mu pokušati. I
    kontaktirao me putem e-pošte i objasnio mu problem. i on mi je rekao
    što trebam uciniti, ucinio sam to i moj suprug se vratio k meni. Mi smo riješili naše
    pitanja i bili smo još sretniji nego ikad prije DR.OGAGA ??KUNTA ti si a
    darovitog covjeka i necu ga prestati objavljivati ??jer je divan
    Covjek. Ako imate bilo kakvih problema i tražite pravu i istinsku
    Probajte ga u bilo kojem trenutku, on je odgovor na vaše probleme. Možeš
    kontaktirajte ga putem e-maila: ogagakunta@gmail.com i riješite probleme
    poput mene. Može riješiti sljedece probleme i još mnogo toga.
    (1) AKO želite svoj povratak
    (2) ŽELITE ZADOVOLJAVATI SVOJU BOGU ZA STOP DIVORCE
    (3) ŽELITE PROMICIRATI U VAŠEM UREDU
    (4) ŽELITE ŽENE I ŽENE NA RADU UCINITI ATRAKTIVNO
    (5) Ako želite objasniti dijete
    (6) ŽELITE BITI BOG
    (7) ŽELITE SVOJU UMJETNU DA VOLIM SAMO ZA VLASTITU ŽIVOTU
    (8) POTREBU JEDNOG LUCK SPELL
    (9) POTREBU LOTTERIJSKI SPLIT
    (10) Trebate posao
    ogagakunta@gmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Želim zahvaliti dr. Agbazaru iz AGBAZARA TEMPLE za vraćanje mog muža koji je napustio mene i djecu skoro 2 godine. nikad nisam učio da ću ga vratiti sve dok nisam vidio komentar na internetu o dr.agbazara i kontaktirao sam ga, nakon što sam slijedio sve upute koje mi je dao dr. Agbazara, moj suprug se vratio molivši za oproštaj u roku od 48 sati. Hvala liječniku vaša čarolija je stvarno sjajna. Za one od vas koji imaju problema u braku / vezi, trebate ga kontaktirati za pomoć putem ( agbazara@gmail.com ) ILI WhatsApp / call ( +2348104102662 ). I doživite to svoje.

      Избриши
  2. Srce mi je bilo slomljeno Nikada ne vjerujem da ću ponovno vratiti svog bivšeg dok dr. LOVE ne dovede svog bivšeg u roku od 24 sata s moćnom ljubavnom čarolijom. Pouzdan je za pozitivan rezultat, a kontaktirajte čarobnjaka za ljubavnu čaroliju na e-mail: { p l a c e o f s o l u t i o n @ y a h o o .c o m } ili whatsapp na + 1 443 281 3404

    ОдговориИзбриши
  3. Žao mi je što sam ovo stavio na internet, ali ne preostaje mi ništa drugo nego ispuniti obećanje dr. ALABI, moćnom bacaču čarolija koji mi je pomogao vratiti svog bivšeg supruga koji je već bio odsutan dva tjedna bez pozdrava meni. tako bolno iskustvo za mene jer je on moja prva ljubav i moj se život vrti oko njega, ali kad me ostavio zbog druge dame, dijelila sam suze i pokušavala sve da zaboravim na njega, ali duboko u srcu bilo je tako nemoguće jer sam ga voljela toliko unatoč boli od koje sam patila. Jedne vjerne večeri pročitao sam komentar o dr. ALABI, moćnom bacaču čarolija koji može pomoći vratiti bivšeg ljubavnika ili okupiti slomljeni dom i još mnogo toga, u početku je to bilo poput šale jer nikada nisam vjerovao u magiju. i Dr. ALABA mi se dokazuje dovodeći njezina muža kući kući nakon dva dana njegove ljubavne čarolije na mog supruga. hvala dr. alabi što me ponovno učinio kompletnom ženom i vratio mog izgubljenog ljubavnika, nastavit ću dijeliti ovo kome će možda biti važno popraviti sve u braku, umjesto da dijelim suze ili prolazim kroz srčani udar, samo ljubazno kontaktirajte dr. ALABU NA njegovoj kontakt e-adresi u nastavku (dralaba300@gmail.com), samo ga kontaktirajte i pogledajte što može učiniti. WhatsApp možete nazvati i putem njegovog broja +2349071995123. Sretno vama onima koji ikad daju ovo suđenje. Pozdrav, samo ljubazno kontaktirajte dr. ALABU na njegovu kontakt e-adresu ispod (dralaba300@gmail.com), samo ga kontaktirajte i pogledajte što može učiniti.
    WhatsApp možete nazvati i putem njegovog broja +2349071995123 sretno vam bilo...;;;;;;

    ОдговориИзбриши
  4. Bok, ja sam Lucija Marko, ovdje sam da bih cijelom svijetu prenio ovu dobru vijest o tome kako sam vratio ljubav svog supruga. Bila sam izbezumljena kad me prošli mjesec ljubav ostavila zbog druge djevojke, ali kad sam našla prijatelja koji me upoznao s liječnikom Alabom, velikim glasnikom, razgovarala sam s njim o svom problemu, kako me je suprug napustio i kako moram dobiti posao u vrlo velikoj tvrtki. Samo mi je rekao da sam došao na pravo mjesto da ću dobiti želju srca bez ikakvih nuspojava. Rekao mi je što bih trebao učiniti, nakon što je to učinjeno, sljedeća dva dana, moja me ljubav nazvala telefonom i rekao mi izgovore da živim prije sada, a sljedeći tjedan nakon što me ljubav zvala da molim za oproštenje, bila sam pozvan na razgovor u moju omiljenu tvrtku, morao sam raditi kao nadzornik. Tako sam sretna i shrvana da moram reći cijelom svijetu o tome kako mi dr. Alaba pomaže da dam svom srcu deseir. Doktor Alaba stručnjak je za sve vrste uroka i dobre magije. Ako trebate bilo kakvu pomoć, obratite se dr. Alabi na sljedeću e-adresu: dralaba3000@gmail.com ili ga možete dobiti putem Whatsappa: +2349071995123. želim ti sve najbolje

    ОдговориИзбриши
  5. Pozdrav svima, moje ime je Dion Dublin, iz Finske. Ovdje želim podijeliti svoje svjedočenje, kako bih svima rekao kako sam vratio svoju ženu uz pomoć dr. Ogundelea, čarobnjaka. Žena me napustila više od 6 godina, svugdje sam tražio pomoć, ali nitko mi nije mogao pomoći. Prošli tjedan našao sam ljude koji su pričali o doktoru Ogundeleu na različitim forumima i kako im pomaže i u rješavanju njihovih problema, odmah sam kontaktirao dr. Ogundelea koji je odgovorio i započeo svoj posao nakon 24 sata, nazvala me supruga koja je otišla prije 6 godina i vratila se kući, ovo nisu samo priče, ovo je moje istinsko životno iskustvo, ovaj čovjek je vrlo moćan, obratite mu se za bilo koju vrstu pomoći i uvjeravam vas da ćete vam pomoći 100%. Kontaktirajte ga na WhatsApp -u i Viberu: +27638836445.

    ОдговориИзбриши
  6. U braku sam sedam godina bez djeteta, pa se moj suprug počinje čudno ponašati, u posljednje vrijeme dolazi kući i više ne provodi vrijeme sa mnom, a i razveo se od mene. Tako sam postala jako tužna i izgubljena u životu jer mi je liječnik rekao da ne postoji način da zatrudnim, to bi mi doista zagorčalo život. sve dok nisam naišao na prijatelja koji mi je s interneta pričao o DR ALABI, kako je pomogao mnogim ženama sa sličnim problemima kroz koje prolazim, pa sam ga kontaktirao na: dralaba3000@gmail.com i objasnio mu. rekao mi je sve što sam trebao dati prije nego što je mogao odustati od uroka da vrati mog muža, što sam i učinila, i poslao je snažnu molitvu koju sam morala izgovoriti usred noći dok je izgovarao ljubavnu čaroliju. Bilo je pravo čudo 48 sati kasnije moj jedini muž mi se vratio i ispričao se za sve što je učinio te mi rekao da je potpuno spreman podržati me u svemu što želim. Brzo sam nazvao ALABA -u i rekao mu što se u tom trenutku događa, a on mi je također pripremio i poslao lijek koji je rekao da će izliječiti sve neželjene bolesti ili infekcije koje me sprečavaju da zatrudnim, a zatim me uputio u to. kako ga koristiti prije susreta sa suprugom. To je nakon korištenja ove izvorne biljke i korijena, nekoliko tjedana kasnije počela sam osjećati znakove trudnoće po cijelom tijelu, stvarno sam trudna, upravo sam rodila dječaka 1. ovog mjeseca. Obećavam da ću obavijestiti cijeli svijet o DR ALABA -i kako bi očuvao moju vezu, kao i da će mi dati djecu, koju danas mogu ponosno nazvati svojom. Za svaku ženu koja smatra da je ovo nemoguće, evo vaše prilike da se nasmiješite i donosite sreću svojoj obitelji, obratite se e-pošti DR ALABA: dralaba3000@gmail.com ili kontaktirajte njegov WhatsApp / viber s ovim brojem: +1 (580) 373- 2215, on je Bog poslan da vrati izgubljene ljubavnike i donese vam sreću.

    ОдговориИзбриши
  7. Svatko tko danas čita ovo svjedočanstvo trebao bi slaviti sa mnom i mojom obitelji jer je sve počelo kao šala za neke ljude koji su rekli da je to nemoguće. Moje ime je Yosef Ben David i ja sam iz Tel Aviva, Izrael. Ali selim se u Chicago u SAD sa suprugom. Sretno sam oženjen s dvoje djece i ljupkom suprugom. Nešto se strašno dogodilo mojoj obitelji kad sam ostao bez posla, a supruga je napustila dom jer nisam mogao brinuti o sebi i potrebama svoje obitelji. Njezina i moja djeca u tom trenutku. Nijedna žena me ne podržava da se dobro brinem o djeci. Pokušavam poslati testnu poruku svojoj ženi, ali me sprječava da razgovaram s njom, pokušavam razgovarati s njezinom prijateljicom i obitelji, ali i dalje znam da mi se može pomoći, a kasnije sam se prijavio toliko prijatelja, ali ipak me nisu zvali, sve dok ne dođe vjeran dan koji nikada u životu neću zaboraviti. Kad sam upoznala svog starog prijatelja koji mi je objasnio sve moje poteškoće i ispričao mi je o velikom čovjeku koji mu je pomogao da se dobro zaposli u Coca Coli i rekao mi je da je čarobnjak, ali ja sam osoba koja nikad ne vjeruje u pravopisu, ali odlučila sam probati, a DrAlaba me uputila i pokazala mi što da radim ovih sedam dana obroka. Slijedim sve upute i dobro radim ono što je od mene tražio. DrAlaba se pobrinuo da sve prođe u redu i da će me moja žena ponovno vidjeti nakon divnog rada DrAlabe. Supruga me nazvala s nepoznatim brojem i ispričala se te mi rekla da joj jako nedostajemo ja i naša djeca i supruga koji smo se vratili kući. I nakon dva dana nazvao me prijatelj koji mi je poslao zahvalnicu, sada sam upravitelj Paragona u SAD -u. Savjetujem vam ako imate problema pošaljite poruku na ovu e-adresu: dralaba3000@gmail.com ili WhatsApp putem telefona +1 (580) 373-2215 i dobit ćete najbolji rezultat. Uzmite stvari zdravo za gotovo i to će vam oduzeti. Želim vam najbolje.

    ОдговориИзбриши
  8. Želim podijeliti iskustvo koje imam s urokom koji se zove Dr Ajayi, on je vrlo moćan čovjek kojeg je blagoslovio njegov praotac da pomaže ljudima s različitim životnim problemima, prolazio sam kroz najgoru fazu svog života jer mi je supruga rekla ona želi razvod niotkuda, pitao sam je gdje sam pogriješio, ali nije mi odgovorila, umjesto toga odselila se iz kuće, ovo je bilo jako čudno pa tražim pomoć tada sam upoznao dr. Ajayija, čarobnjaka na internetu, Objasnio sam mu svoje stanje nakon konzultacija i saznao sam da je moja žena sa svojom tajnicom na poslu i on je pod njegovom čarolijom, veliki čarobnjak mi je rekao što treba učiniti i slijedio sam njegove upute. Danas sam ponosan čovjek jer je moja supruga kod kuće sa mnom i čekamo naše drugo dijete zahvaljujući dr. Ajayiju, čarobnjaku, ako vam je potrebna pomoć uroka za bilo kakav problem Dr Ajayi je u pravu osobu za savršen i pouzdan rezultat. Javite se na njegov Viber ili WhatsApp broj: +2347084887094 ili e-mail: drajayi1990@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  9. #Tražite zajam za konsolidaciju duga, neosigurane zajmove, poslovne zajmove, hipotekarne zajmove, zajmove za automobile, studentske zajmove, osobne zajmove, rizični kapital, itd.! Privatni sam zajmodavac, dajem kredite tvrtkama i pojedincima uz niske i razumne kamatne stope od 2%. Pošaljite e-poštu na: christywalton355@gmail.com

    ОдговориИзбриши